Leveren en Retourneren

Of je nu vragen hebt over de verzendkosten, waar en hoe je bestelling geleverd wordt of wanneer je het pakketje kan afhalen, je ontdek het hier.

Tevens vind je hier ook de procedure hoe je een artikel kunt terugsturen als er iets fout is gelopen.


Leveren en afhalen

Ja. Onze standaardlevering behelst een levering op het thuisadres van de klant. 

Wanneer onze logistieke partner je pakje ontvangt voor levering, ontvang je van hen een e-mail met een track&trace code om je pakje te volgen of om het leveringsadres of tijdstip te wijzigen.

Vanaf 49,95 euro leveren we gratis in België. In Nederland vanaf 75 euro. Onder dit bedrag rekenen we 4,95 euro verzendkosten aan.

Leveren jullie enkel op mijn thuisadres?

Dit kan ook op een ander adres. Houd er wel rekening mee dat je bestelling maar 1 keer wordt aangeboden op het leveradres. Indien er omwille van welke reden dan ook de levering niet kan plaatsvinden wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde pakketpunt gebracht, waar je het kan gaan afhalen.

Retourneren

Ja dat kan. Omruilen is mogelijk als het gaat om een vergissing over de maat, het vermogen of de inhoud van een product. Je kan producten retourneren wanneer je aankoop aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • leverbevestiging is maximum 14 dagen oud
  • de verpakking is ongeschonden
  • het product is ongeschonden
  • het product werd niet speciaal op vraag besteld

Producten die een beperkte houdbaarheid hebben, kan je niet retourneren. Dit geldt ook voor verzegelde producten en gepersonaliseerd items of geschenken. 

Je kan je artikel gedurende veertien dagen retourneren. De termijn begint de dag na ontvangst van het (laatste) product door de consument. Producten die een beperkte houdbaarheid hebben, kan je niet retourneren. Dit geldt ook voor verzegelde producten en gepersonaliseerd item of geschenken.

Je dient de artikelen op eigen kosten terug te sturen of je kan ze na telefonische afspraak ook komen omruilen op ons adres.

Neem contact met ons op via onze chat, via ons helpdesk formulier of mail naar klantendienst@hondencoachingbauke.be. Geef zeker je bestel- of ordernummer door en dan nemen wij zo snel als mogelijk terug contact op.